Leadgenerering

Leadgenerering med telefonen som værktøj, er ofte det mest effektive værktøj i det indledende salgsarbejde. Leadgenerering er en solid kanal til jeres kommende kundeforhold, som sparer jeres sælgere for unødvendig tid og resourcer på telefonen.

Vores indledende kontakt kvalificerer hvilke kunder som er potentielle, samt hvilke behov de har. Vi screener jeres målgruppe, og leverer kvalificeret leads, så I på forhånd har viden i form af kontaktinfo på beslutningstagere, samt viden om deres behov og budgetter.

Vi kvalificerer de leads, som jeres virksomhed vil i dialog med. Udfra jeres kriterier og spørgsmål, ringer vi ud og afdækker om leadet er potentielt eller ej. Dette vil forud for jeres kampagne skape en mere målrettet pipeline, samt spare jer for unødvendige omkostninger. Vi tilbyder leadgenerering på fast timebetalingen, eller leadgenerering til en pris per afsluttet lead.

Emneudvælgelse. Find de helt rigtige navne, adresser, og informationer på jeres målgruppe. Peak har adgang til landets største erhvervsdatabaser. Skal I bruge emner forud for en kampagne, kan vi hurtig definere leads udfra, branche, geografi, samt virksomhedens størrelse m.v.

Ajourføring af databaser. Hvorfor bruge tid og penge på at sende tilbud, nyhedsbreve, direct mails m.m ud til forkerte personer eller adresser. Der sker konstante omrokeringer i enhver virksomhed. Hold dermed jeres databaser opdaterede, så I får en større ROI ud af jeres aktiviteter.

Kontakt os for at komme i gang med din leadgenerering

Hvis du vil høre mere om leadgenerering, og/eller har en konkret udfordring, så kan du kontakte os på kjo@peak-marketing.dk // 82130373 eller 82130374. Så vil vi guide dig igennem, og rådgive dig om hvordan I kommer bedst fra start.

Kom godt i gang med Leadgenerering

Vores konsulenter har alle den nødvendige erfaring, der skal til for at opnå daglig kvalitet og effektivitet på telefonen. Når leadgenerering udføres, er det vigtig at man forstår at det ikke handler om kvantitet, men om kvalitet. – Man skal motivere kunderne til at svare, ikke presse dem. Vi definerer kvaliteten af emnerne udfra ærlige og grundige svar, vi vil hellere have 50 svar ud af 300 leads med grundige og ærlige svar, end at have 150 svar ud af 300 leads, hvor kunderne er blevet presset til at svare uden fokus og ærlighed.

Hos Peak starter en leadgenering-kampagne således:

  1. Breifing af kampagnen.
  2. Målsætningen med kampagnen.
  3. Introduktion til kundens produkt / services
  4. Definition og introduktion af spørgsmål som kunderne skal svare på.
  5. Oplæring af konsulent.
  6. Segmentering af marked og udtræk af emnedata.
  7. Dataimplementering i vores eller jeres CRM system.
  8. Igangsættelse af kampagnen med løbende evaluering
  9. Daglig rapportering af leads

Ønsker i at bruge leadgenerering effektivt og målrettet, så er Peak den rette partner! Vi ved at leadgenerering er et effektivt og nødvendigt redskab i den indledende salgsprocess – Lad vores kompetencer være jeres vej til kommende kunder! – Få et uforpligtende tilbud nu!

Kontakt os nu for nærmere info 82130373 eller 82130374Email info@peak-marketing.dk